غذا را در کیفتان گرم کنید/ یک مایکروویو قابل حمل/ عکس

اولین کیسه مایکروویو جهان به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی غذای گرم داشته باشید.

به گزارش جهان تیتر؛ دمای این کیسه می تواند در کمتر از 5 دقیقه به 80 درجه سانتیگراد برسد که دمای مناسبی برای گرم کردن غذا است.

کیف Willtex Willcook که توسط شرکت ژاپنی Willtex طراحی و تولید شده است به شکل کیف لپ تاپ بوده و برای آویزان شدن روی شانه طراحی شده است. این کیف با باتری خارجی به فروش می رسد. به گفته سازندگان، کیسه Willcook با شارژ کافی می تواند غذای شما را تا 8 ساعت گرم نگه دارد

.

این شرکت، محصول جدید خود را به عنوان یک کیسه مایکروویو قابل حمل و سبک توصیف کرده که در آن از یک فناوری جدید استفاده شده و پارچه قابلیت تولید گرما را دارد. علیرغم این که این کیسه «کیسه مایکروویو» نامیده شده، از فناوری مشابه مایکروویو استفاده نمی‌کند. در حال حاضر، محصولی به نام «مایکروویو ماکیتا» در بازار وجود دارد که از همان نوع از امواج استفاده می‌کند.

در کیسه Willtex، از یک ماده فیبری پیشرفته استفاده شده که توسط فناوری فیبر Sanky Sonsys ژاپنی ساخته شده است. محصولات مشابهی با استفاده از این فناوری در کت‌ها، جوراب‌ها و حتی کفی‌های کفش که می‌توانند سرما را از بین ببرند، وجود دارند. دانشمندان دانشگاه تگزاس اخیراً یک بالش و تشک ابداع کرده‌اند که گرم شده و به نوبه خود به خوابیدن کمک می‌کنند.

غذا را در کیف خود داغ کنید/ یک مایکروویو قابل حمل/ عکس

تفاوت Willtex با سایر محصولات این است که هر فیبر، به صورت جداگانه گرما تولید می‌کند؛ نه این که برای گرم کردن شدن به ماده دیگری متکی باشد. مانند هر ماده دیگری، می‌توان این کیسه را برش داد و دوخت، اما مزیت رقابتی آن دمای بالایی بوده که می‌تواند به آن برسد.

دمای این کیسه مایکروویو قابل کنترل بوده و کاربر می تواند دمایی بین 40 تا 250 درجه سانتیگراد را انتخاب کند. بالاترین دمای آن می تواند پیتزا بپزد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این کیسه مایکروویو به دلایل ایمنی باید به دمای کمتری محدود شود یا خیر.

لایه داخلی کیسه حاوی مواد گرمایی است که در برابر روغن، آب و لکه ها در طول فرآیند گرمایش مقاوم است. این لایه در داخل یک لایه عایق اضافی قرار دارد که حمل کیف را آسان‌تر می‌کند.

در این لایه از پارچه جناغی استفاده شده است که این کیف را شبیه یک کیف لپ تاپ معمولی می کند. دمای کیف با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه «HOTOPIA» کنترل می شود. همچنین با نوآوری های بیشتر در این محصول، لایه عایق می تواند نوشیدنی ها را خنک نگه دارد.

کیسه WILLCOOK به دلیل تاثیر لایه عایق با خاصیت حفاظت حرارتی بالا که برای حفظ گرما استفاده می شود، از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردار است.

.

این کیسه و باتری آن که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، مجموعاً ۲۰۰ دلار قیمت دارند. این محصول در ۳ رنگ مختلف موجود بوده و در حال حاضر، امکان خرید آن تنها در ژاپن وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا