صرافی غیرمتمرکز سولانا مشتری توکن Airdrop خود را تایید کرد

صرافی غیرمتمرکز تجمع مشتری Jupiter توکن مستقل JUP خود را در 31 ژانویه منتشر خواهد کرد. این تنظیمات با Airdrop ارائه می شود.

به گزارش Valx و به نقل از theblock.com، صرافی غیرمتمرکز مشتری که بر روی شبکه سولانا ساخته شده است، اعلام کرده است که توکن مستقل خود را در 31 ژانویه منتشر خواهد کرد. به گفته بنیانگذار این صرافی با نام مستعار MEOW، این پروژه امروز یک پرتاب آزمایشی انجام خواهد داد. MockJUP نامیده می شود و قصد دارد میم سکه تا با کمک شخص ثالث روی پلتفرم خود راه اندازی شود. ژوپیتر قصد دارد تا قبل از تاریخ انتشار توکن، برنامه های آینده دائو، کاغذ سفید و گروه کاری آن را مشخص کند.

Jupiter اولین بار در نوامبر 2023 ایردراپ خود را اعلام کرد. وب سایت تخصیص airdrop JUP نیز در 1 دسامبر راه اندازی شد. در این ایردراپ، چهار میلیارد توکن، معادل 40 درصد از کل عرضه 10 میلیاردی یوپ در چهار مرحله بین کاربران توزیع می شود.

در گام اول، 1 میلیارد JUP به کیف پول 955000 کاربر واجد شرایط واریز می شود. ارزش تراکنش های قبلی این کاربران در این صرافی باید تا 2 نوامبر 2023 به 1000 دلار رسیده باشد. کاربرانی که تراکنش های بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری از ایردراپ خواهند داشت.

مشتری از نظر حجم معاملات سوآپ، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز در سولانا در نظر گرفته می شود. حجم معاملات این صرافی در آذرماه 1392 به بیش از 16 میلیارد دلار رسید که این رقم در ماه های آبان و مهر به ترتیب چهار میلیارد و یک میلیارد دلار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا