مجله معروف فوربس یک زمین مجازی در جعبه شنی Metaverse خریداری کرد

فوربس اخیراً ورود خود به دنیای متاورس sandbox را اعلام کرده و یک قطعه زمین مجازی خریداری کرده است. به نظر می رسد آخرین اقدام فوربس بخشی از تلاش های مداوم آن برای ایجاد یک جامعه وب 3 باشد، احتمالاً پیش از رشد صعودی ارز دیجیتال.

به گزارش جهان تیتر و به نقل از کریپتو بریفینگ، غول رسانه‌ای جهانی فوربس اعلام کرد که قطعه‌ای از زمین مجازی را در Metaverse Sandbox (The Sandbox) خریداری کرده است. با این خرید، فوربس قصد دارد جای پای خود را در Metaverse گسترش دهد و یک مرکز اجتماعی پر جنب و جوش ایجاد کند که از تعامل و همکاری در جامعه وب 3 پشتیبانی می کند.

هر قطعه زمین در sandbox یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) منحصر به فرد در بلاک چین اتریوم است و زمانی که کاربر صاحب یک قطعه زمین شود، برای همیشه مالک آن می شود. مالکیت این زمین ها دنیایی از امکانات را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد. از جمله ایجاد و انتشار بازی ها برای کسب درآمد، میزبانی کنسرت های مجازی و گالری های هنری، اجاره ملک، قرار دادن ارزهای دیجیتال و سازماندهی رویدادها و اهدای هدایا.

به گزارش فوربس، این فضای دیجیتال جدید دارای یک استخر شنا مجلل و یک گالری وسیع است که به نامزدهای زیر 30 سال 2024 این مجله اختصاص یافته است.. هر عنصر طراحی این فضا با دقت انتخاب شده است تا محیطی جذاب و محرک بصری ایجاد کند که بازدیدکنندگان تشویق به کشف و تعامل با آن شوند.

کدهای QR به طور هوشمندانه ای در سرتاسر جعبه شنی فوربس قرار گرفته اند و نشان دهنده تعهد این برند به استفاده از بازی و تجربیات تعاملی برای افزایش تعامل کاربر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا