روزنمایی از هواوی Nova 12 Pro با طراحی عجیب و منحصر به فرد!/ عکس

تصاویر لو رفته از هواوی Nova 12 Pro دوربین سلفی دوگانه و طراحی عجیب آن را نشان می دهد.

به گزارش جهان تیتر؛ پس از رونمایی هواوی Nova 11 SE در چین، این بار هواوی قصد دارد در ماه دسامبر یا ژانویه از خانواده Nova 12 رونمایی کند. هواوی نوا 12 و هواوی نوا 12 پرو قرار است برای رقابت با اوپو رنو 11 و ویو اس 18 در بازار عرضه شوند. کاربری در شبکه اجتماعی چینی Weibo پستی منتشر کرد و در این پست تصویر رندر هواوی نوا ۱۲ پرو را به نمایش گذاشت.

بر اساس تصویر رندر فاش شده، نوا 12 پرو دارای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. هواوی بین دو دوربین سلفی این گوشی فاصله گذاشته است. بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی جدید هواوی با دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

روزنمایی از هواوی Nova 12 Pro با طراحی عجیب و منحصر به فرد!/ عکس

تصویر رندر لو رفته میان رده هواوی نوا 12 پرو نیز طراحی عجیب دوربین های پنل پشتی این گوشی را نشان می دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به تنهایی در گوشه سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است. هواوی دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 50 مگاپیکسلی تله فوتو این گوشی را به همراه فلاش دوربین در داخل جزیره بیضی شکل ساخته است.

انتظار می رود هواوی Nova 12 Pro از صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده کند. احتمالا هواوی در این گوشی از پردازنده Kirin 9000s استفاده خواهد کرد و نسخه معمولی Nova 12 به پردازنده Kirin 830 مجهز خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، نوا 12 پرو با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ 100 واتی رونمایی خواهد شد.

اطلاعاتی در مورد قیمت هواوی نوا 12 پرو در دسترس نیست. اما انتظار می رود قیمت گوشی جدید هواوی مقرون به صرفه باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا