این آیفون را می توان خورد!

مدل خوراکی آیفون 15 پرو مکس که طعمی شکلاتی دارد، قیمتی برابر با مدل واقعی دارد.

به گزارش جهان تیتر؛ برند لوکس Caviar مستقر در دبی به خاطر سفارشی سازی گوشی های اپل و سامسونگ شهرت دارد. حال این شرکت با الهام از فیلم اخیرا منتشر شده Wonka از مدل خوراکی آیفون 15 پرو مکس با طعم شکلاتی رونمایی کرده است.

طبق تصاویر منتشر شده در سایت خاویار، این مدل کاملا از شکلات ساخته شده و با طلای خوراکی 23 عیار تزئین شده است. قیمت مدل مذکور با نسخه 256 گیگابایتی آیفون 15 پرو مکس برابر با 1100 دلار است.

.

آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی سفارشی‌سازی شده توسط کاویار

این اولین‌بار نیست که محصول خاصی با الهام‌گرفتن از فیلم Wonka ساخته می‌شود؛ زیرا چندی پیش نیز برادران وارنر و مایکروسافت به‌منظور برقراری ارتباط با فیلم یادشده، برای ساخت سری سفارشی‌سازی‌شده‌ی محدودی از کنسول بازی ایکس باکس به‌توافق رسیدند.

طلای خوراکی استفاده‌شده در مدل شکلاتی آیفون ۱۵ پرو مکس به عنوان افزودنی E175 شناخته می‌شود. این یعنی کاملاً بی‌خطر است و اثر بدی بر ترکیب خون و سیستم گوارشی بدن ندارد. این خوراکی طعمی متعادل بین کلوچه‌ی بادامی و رشته‌هایی از خامه دارد و بعد از مصرف به‌مدت ۳۰ ثانیه طعمی تند را از خود برجای می‌گذارد.

آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی سفارشی‌سازی شده توسط کاویار

کاویار علاوه بر نسخه‌ی شکلاتی آیفون ۱۵ پرو مکس، نوع کاربردی‌تر آن به نام Maze 18K را نیز ارائه می‌دهد. قیمت این نسخه معادل ۵۰٬۳۶۰ دلار است و با طلای ۱۸ عیار و ۳۹ الماس تزیین می‌شود.

برند مسقر در دبی قبل‌تر هم انواع گوشی آیفون را با طرح‌هایی ازجمله وایکینگ و یوفو سفارشی‌سازی کرده بود. انتظار می‌رود این برند لوکس در سال‌های آینده آیفون‌های بیشتری را با استفاده از طرح‌های منحصربه‌فرد خود سفارشی‌سازی کند.

علاقه‌مندان به خرید گوشی شخصی‌سازی‌شده می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کاویار، خودشان تعیین کنند که چگونه گوشی مدنظرشان سفارشی‌سازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا