قوی ترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

“قوی ترین چربی سوز 7 کیلویی شکم در 7 روز!” بیایید قبل از اینکه به موضوع اصلی این محتوا بپردازیم، در مورد این عبارت بحث کنیم. کدام چربی سوز به کاهش وزن ۷ کیلو در ۷ روز کمک می کند؟ بهتر است همین الان به این سوال پاسخ دهیم. هیچ چربی سوزی نمی تواند باعث شود در یک هفته ۷ کیلو وزن کم کنید. این جمله فقط یک عبارت تبلیغاتی است که برای جذب مخاطب استفاده می شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم تصویری واقعی از لاغری شکم و پهلو به شما ارائه دهیم و بهترین چربی سوزهای شکم و پهلو را به شما معرفی کنیم. این ترکیبات می توانند تا حدودی در کاهش چربی شکم و پهلو موثر باشند، اما میزان کاهش وزن به عوامل مختلفی مانند فعالیت بدنی فرد، متابولیسم بدن فرد، نوع مواد چربی سوز و مواردی از این دست بستگی دارد. چربی هایی که در اطراف شکم شما جمع می شوند به عنوان چربی احشایی شناخته می شوند و عامل بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های قلبی و دیابت هستند.

به همین دلیل بهتر است از روش های مناسبی مانند رعایت رژیم های غذایی سالم و فعالیت های بدنی برای کاهش چربی های شکم و پهلو کمک بگیرید. در ادامه این مطلب از مجله تخصصی جهان تیتر قصد داریم در مورد قوی ترین چربی سوز 7 کیلویی شکم و پهلو در 7 روز بیایید پیشاپیش نادرستی این گفته را توضیح و بررسی کنیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

برخی از ترکیبات و غذاها تاثیر زیادی در تجزیه سلول های چربی بدن و یا افزایش متابولیسم بدن دارند. در ادامه قصد داریم بهترین چربی سوزهای شکم و پهلو را به شما معرفی کنیم. این ترکیبات شامل موارد زیر است:

1. میوه ها

میوه ها قوی ترین چربی سوز در ناحیه شکم و پهلو هستند و تاثیر زیادی در کاهش وزن دارند. البته زمان مصرف میوه و نوع میوه مصرفی شما بسیار مهم است. برخی افراد فکر می کنند که یک بشقاب میوه از یک بشقاب برنج و سبزیجات غذای بهتری است. در حالی که اصلا اینطور نیست. برخی از میوه ها حاوی مقدار زیادی قند هستند و باعث افزایش وزن می شوند.

مطالعات نشان می دهد که بیشتر میوه ها حاوی مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان هستند. فیبر نوعی غذا است که به بهبود هضم و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین تعداد میکروب های خوب روده را افزایش می دهد. به این ترتیب سوخت و ساز بدن افزایش می یابد و چربی های اضافی در ناحیه شکم و پهلو از بین می رود.

بهترین منابع برای تجزیه سلول های چربی، مرکبات از جمله پرتقال، لیمو، کیوی و نارنگی هستند. این میوه ها دارای خواص ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی هستند. برخی دیگر از میوه های چربی سوز مانند سیب، هندوانه، انگور و توت فرنگی قاتل چربی شکم و پهلو هستند. البته توجه داشته باشید که در مصرف این میوه ها زیاده روی نکنید.

2. ماهی چرب

به گفته بسیاری از مردم، ماهی یک غذای چاق کننده است. در حالی که این یک تصور اشتباه است. اگر ماهی به روش صحیح مصرف شود، تاثیر زیادی در کاهش چربی شکم و پهلو دارد. این غذا منبعی غنی از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است. پروتئین ها نقش مهمی در عضله سازی دارند. از سوی دیگر، اسیدهای چرب امگا 3 به کاهش التهاب در بدن و افزایش سرعت متابولیسم کمک می کند. این ترکیبات مغذی حتی در کاهش التهاب ناشی از استرس نیز موثر هستند.

3. بادام

بادام قوی ترین چربی سوز برای شکم و پهلو است. برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف روزانه چند عدد بادام باعث کاهش وزن می شود. البته این موضوع مربوط به زمانی است که فرد از رژیم های لاغری پیروی می کند. در غیر این صورت غذا تاثیر زیادی در لاغری شکم و پهلوها نخواهد داشت.

بادام حاوی مقدار زیادی چربی سالم و پروتئین است. به همین دلیل معده شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و از پرخوری جلوگیری می کند. افرادی که رژیم های گیاهخواری را دنبال می کنند، کاندیدای مناسبی برای مصرف بادام هستند. بادام انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند و متابولیسم را بهبود می بخشد.

4. کرفس

اگر به دنبال قوی ترین و بهترین چربی سوز هستید، پیشنهاد می کنیم کرفس را انتخاب کنید. کرفس برای افرادی که اضافه وزن دارند و به دنبال یک ماده غذایی جهان تیتر برای از بین بردن چربی های اضافی شکم و پهلو هستند مناسب است. کرفس کالری بسیار کمی دارد. به همین دلیل می توانید آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. مطالعات نشان می دهد که در هر فنجان کرفس خرد شده حدود 18 کالری وجود دارد.

این غذا باعث افزایش احساس سیری و جلوگیری از پرخوری می شود. همچنین کالری دریافتی روزانه را کاهش می دهد. پیشنهاد می کنیم نوشیدنی کرفس را امتحان کنید. می توانید آب کرفس را با آب هویج یا جعفری ترکیب کنید و یک نوشیدنی مغذی چربی سوز میل کنید. علاوه بر این، می توانید کرفس و لیمو را ترکیب کنید.

لیمو همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد زیرا کالری و کربوهیدرات بسیار کمی دارد. در عوض فیبر زیادی دارد و باعث می شود احساس سیری کنید. پیشنهاد می کنیم مقداری خیار به مخلوط کرفس و لیمو اضافه کنید. برای تهیه این نوشیدنی بهتر است مقداری کرفس و خیار را در مخلوط کن بریزید. سپس چند قطره لیموی تازه به آن اضافه کنید.

5. شیر زردچوبه

ترکیب شیر و زردچوبه خواص درمانی زیادی برای بدن دارد. به عنوان مثال، برای افرادی که چاقی بیش از حد شکم و پهلو را تجربه می کنند مناسب است. تجربه متخصصان تغذیه نشان می دهد که شیر و زردچوبه باعث افزایش تولید صفرا و افزایش متابولیسم بدن می شود. افزایش متابولیسم باعث کاهش وزن می شود.

این نوشیدنی به از بین بردن باکتری ها و التهاب در بدن کمک می کند. به عنوان مثال، باکتری های موجود در دستگاه تنفسی را از بین می برد. جالب است بدانید که شیر و زردچوبه به شیر طلایی معروف است و در هند به عنوان عصرانه مصرف می شود. گاهی اوقات می توان آن را با ادویه هایی مانند زنجبیل و دارچین ترکیب کرد.

6. جو

جو دوسر یک غلات کامل است و طعمی آجیلی دارد. این ماده حاوی مقدار زیادی فیبر محلول و نشاسته مقاوم است. نشاسته مقاوم ماده ای است که به راحتی در بدن هضم نمی شود. یعنی فرآیند هضم آن مدتی طول می کشد. به همین دلیل، فرد برای مدت طولانی احساس سیری می کند. بنابراین جو از مصرف غذاهای ناسالم و پرخوری جلوگیری می کند.

متخصصان تغذیه بر این باورند که غذاهای حاوی نشاسته مقاوم باعث کاهش روند تجزیه غذا و در نتیجه کاهش اشتها می شود. آنها همچنین سطح گلوکز خون را کاهش خواهند داد. همانطور که می دانید؛ یکی از مهم ترین دلایل تجمع چربی احشایی (یعنی چربی شکم و پهلو) بالا بودن سطح گلوکز خون است. نشاسته مقاوم همچنین به رشد باکتری های جهان تیتر روده کمک می کند.

7. دانه کتان

بذر کتان غذایی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. این ماده حاوی ترکیبات مغذی مانند فیبر و آنتی اکسیدان است. یکی دیگر از مهم ترین ترکیبات غذایی موجود در دانه کتان، لیگنان ها هستند. به گفته متخصصان تغذیه، لیگنان ها باعث کاهش التهاب و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند کلسترول بالا، قند خون بالا و مواردی از این دست می شود.

همچنین به کاهش سایز کمر کمک می کند. نتایج یک مطالعه نشان داده است که مردانی که دانه کتان را به صورت روزانه مصرف می کنند، وزن بیشتری نسبت به سایر افراد کاهش می دهند. از دانه کتان به روش های مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال، می توانید آن را به اسموتی اضافه کنید یا آن را با آووکادو برای صبحانه میل کنید.

8. آیا

هل به عنوان ملکه ادویه ها شناخته می شود وحشیانه ترین چربی سوز شکم و پهلو است. طعم آن نسبت به سایر ادویه ها کمی متفاوت است و در دسته طعم های گلی، لیمویی و نعنایی مانند قرار می گیرد. در گذشته از هل برای تقویت غرایز جنسی استفاده می شد. در حال حاضر محققان دریافته اند که این ماده تاثیر زیادی در کاهش وزن و شکستن چربی های شکم و پهلو دارد. به عبارت دیگر هل به عنوان قوی ترین چربی سوز برای شکم و پهلو شناخته می شود.

علاوه بر این، برای درمان التهاب پلک، عفونت دندان، عفونت لثه و ریه استفاده می شود. اخیراً یک مطالعه نشان داده است؛ افرادی که به طور منظم هل مصرف می کنند نسبت به سایر افراد دارای رژیم غذایی مشابه وزن اضافه کمتری دارند. این ماده از افزایش قند خون، کلسترول و التهاب جلوگیری می کند. همچنین عملکرد روده را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن مانند فشار خون بالا را کاهش می دهد. محققان دریافته اند که هل از لخته شدن خون جلوگیری می کند و سلامت قلب را بهبود می بخشد.

9. زیره سبز

زیره قوی ترین چربی سوز برای معده و پهلوها است. این ادویه معطر دارای خواص درمانی بسیاری است و در اکثر کشورهای خاورمیانه مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال مصرف زیره در هند بسیار زیاد است. این ماده برای افرادی که اضافه وزن دارند مناسب است. زیرا متابولیسم بدن را افزایش می دهد. دو قاشق چای خوری زیره حدود 16 کالری دارد.

علاوه بر این، این ماده غذایی ناراحتی معده و نفخ را برطرف می کند. ترکیباتی به نام تیموکینون در زیره سبز وجود دارد که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. این ترکیبات به بهبود عملکرد بدن و کاهش وزن کمک می کنند. البته افرادی که باردار یا شیرده هستند، بهتر است قبل از مصرف این ماده با پزشک مشورت کنند. همچنین اگر به زیره حساسیت دارید پیشنهاد می کنیم از مواد دیگری مانند زنجبیل استفاده کنید.

آیا می توان با غذاهای چربی سوز در یک هفته 7 کیلو وزن کم کرد؟

شاید نتوانید در یک هفته ۷ کیلو وزن کم کنید. اما کاهش وزن قابل توجهی خواهید داشت. اگر رژیم غذایی خود را تغییر دهید و برنامه های غذایی سالم را دنبال کنید، متابولیسم شما افزایش می یابد. مصرف غذاهای چربی سوز نقش مهمی در کاهش چربی شکم و پهلو دارد. همانطور که گفته شد، شما باید انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

مثلا؛ نباید انتظار داشته باشید که در یک هفته بیش از ۲ تا ۳ کیلو وزن کم کنید. کاهش وزن بیش از این مقدار به هیچ وجه مطلوب نیست و آسیب جدی به بدن شما وارد می کند. زیرا در این شرایط بسیاری از مواد مغذی جذب بدن نمی شوند. متخصصان تغذیه مجموعه جهان تیتر به شما کمک می کنند در عرض یک هفته وزن قابل توجهی را کاهش دهید.

اگر برای کاهش وزن عجله ندارید، پیشنهاد می کنیم برنامه های کاهش وزن معمولی را دنبال کنید. به عنوان مثال برنامه ای که در مجموعه Fit Club به شما ارائه می شود به مرور زمان بر کاهش وزن تاثیر می گذارد و شما را به اندام دلخواهتان می رساند. علاوه بر این می توانید برنامه های ورزشی را از مربیان این گروه دریافت کنید و اندامی متناسب و سالم داشته باشید.

حرف پایانی

در این مطلب به طور کامل در مورد قوی ترین چربی سوز 7 کیلویی شکم و پهلو در 7 روز توضیح داده شد. برخی از غذاها مانند کرفس، بادام، حبوبات و مواردی از این دست به تجزیه چربی های اضافی شکم و پهلوها کمک می کنند. این غذاها اغلب حاوی ترکیباتی مانند فیبر هستند. برخی از ترکیبات غذایی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و افزایش متابولیسم بدن کمک می کنند.

غذاهایی که حاوی مقدار بسیار کمی کربوهیدرات و کالری هستند، گزینه خوبی برای لاغری شکم و پهلو هستند. با این حال پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن چربی این ناحیه با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. به هیچ وجه خودسرانه غذا نخورید.

زیرا ممکن است ماده مورد نظر با بدن شما سازگار نباشد یا باعث افزایش وزن شود. متخصصان تغذیه مجموعه جهان تیتر به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن وزن خود را کاهش دهید و تناسب اندام را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین چربی سوز شکم و پهلو، در مورد قوی ترین چربی سوزهای شکم و پهلو با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا