«فراجا» به جدیدترین ادوات هوشمند مجهز می‌‌شود


وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد که تلاش می‌کند تا فرماندهی انتظامی کشور را به جدیدترین و به‌روز‌ترین ادوات هوشمند، مجهز کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرا رسیدن «هفته انتظامی» بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: 

«آغاز هفته انتظامی نمادی است برای گرامیداشت تلاش‌ها و یادآوری فداکاری و زحمات رادمردانی که با تعهد به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اصیل اسلامی با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای این سرزمین به ارمغان آورده و آسایش و شادکامی را برای شهروندان در جای‌جای میهن اسلامی‌مان، ایران عزیز فراهم می‌کنند. 

این مجموعه ولایتمدار با تقدیم نخستین شهدای جنگ تحمیلی توسط ژاندارمری و ایستادگی و مقاومت اولیه در برابر دشمن بعثی کارنامه‌ای پرافتخار از خود برجای گذاشته و در سنگر مقابله با اشرار، مبارزه با مواد مخدر و حراست از کیان، مال و‌ ناموس مردم در شهر‌ها و روستا‌ها با تلاش مجاهدانه و بی‌دریغ خوش درخشیده است. 

پس از دفاع مقدس، نیروی انتظامی همچون دیگر نیرو‌های مسلح برای برقراری امنیت در تمام پهنه کشور حضوری مقتدر، مردمی و دلسوزانه داشته است؛ به‌طوری‌که ثمره آن همه ایثار و ازخودگذشتگی، ایجاد فضایی پایدار و مناسب برای فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در هیاهوی محیط پرالتهاب برخی از همسایگان کشورمان است. 

بدون تردید امنیت و آسایش ایران امروز مدیون خون شهدای گرانقدر، به‌ویژه بیش از ۱۳ هزار شهید انتظامی در طول چهار دهه است و بر همین اساس، ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان این عرصه را به رغم هجمه‌های ناجوانمردانه رسانه‌ای نظام استکباری به فراموشی نخواهند سپرد و به حافظان امنیت سرزمین خود احترام می‌گذارند و قدردان زحمات آنان هستند. 

در حالی که فرماندهی انتظامی در نظم نوین و ساختار جدید نیرو‌های خود برای امنیت میهن اسلامی‌مان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، امپراطوری رسانه‌ای استکبار برای تضعیف این سازمان مقتدر و ارزشمند و عقب راندن آن از برخورد با مخلان نظم و امنیت دسیسه می‌کند. 

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن احترام به مقام شامخ شهدای امنیت انتظامی، پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ از یگان‌های انتظامی در بخش‌های مختلف درون‌شهری و مرزی اعلام می‌دارد: این سازمان به‌عنوان پشتیبان نیرو‌های مسلح کشور تلاش می‌کند فرماندهی انتظامی را در راستای برقراری هرچه بیشتر امنیت ملت عزیزمان، به مدرن‌ترین و به‌روز‌ترین ادوات هوشمند تجهیز کند.» 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا