سارقان احشام در پارس آباد مغان دستگیر شدند

رکنا : فرمانده انتظامی پارس آباد مغان از دستگیری هشت سارقان سابقه دار احشام توسط ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

سارقان احشام در پارس آباد مغان دستگیر شدند

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ فیروز محمودی  در این خصوص گفت:به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد که در برخی مواقع با توسل به زور انجام می شد، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، ردپای هشت سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی تمامی این سارقان در عملیات های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

وی با اشاره به انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد، بیان کرد: سارقانان در بازجویی های تخصصی پلیس به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: علاوه بر شناسایی و دستگیری ۲ نفر مالخر، ۲ دستگاه خودوری سواری پژوه ۴۰۵ و پژو پارس سارقان توقیف شد.

سرهنگ محمودی با بیان اینکه ارزش سرقت های کشف شده از این باند ۲۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: سارقان دستگیر شده به همراه مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد: با مقاوم سازی، ارتقای حفاظت فیزیکی و با استفاده از تجهیرات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها فرصت ارتکاب سرقت از سارقان را سلب کنند.

وی ادامه داد: دامداران و عشایر توصیه ها و هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را کاربردی و از نگهبان مطمئن استفاده کنند.

شهرستان ۱۷۷ هزار نفری پارس‌آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان واقع شده و یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامپروری در کشور است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا