بازداشت 18 مرد تبهکار در قالب شرکت هرمی پول به جیب می زدند / در کرج فاش شد

رئیس پلیس البرز از دستگیری 18 تفر از اعضای یک شرکت هرمی خبر داد.

بازداشت 18 مرد تبهکار در قالب شرکت هرمی پول به جیب می زدند / در کرج فاش شد

رییس پلیس آگاهی البرز از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ نفر از اعضای آن توسط پلیس این استان در شهر تهران خبر داد. 

به گزارش رکنا ،سرهنگ “حکمت‌اله شجاعی” روز شنبه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر تهران با شیوه های خاص برای اخاذی از خانواده اعضای این باند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از اقدامات پلیسی، صحت موضوع محرز و ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

شجاعی با اعلام اینکه تعدادی جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و تعدادی گوشی تلفن همراه از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد، بیان کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

دستگیری سارق خودرو با ٢٢ فقره سرقت درکرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق سابقه دار و حرفه ای خودرو با ۲۲ فقره سرقت در منطقه ماهدشت خبر داد.

سرهنگ “پیمان گودرزی” اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در منطقه ماهدشت کرج، دستور بررسی ویژه و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی این خودروها صادر شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت با بررسی تخصصی از مناطق وقوع سرقت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات ضربتی او را در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۲ فقره سرقت خودرو در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر اموال مسروقه در این زمینه،گفت : با شناسایی مالباختگان و تکمیل پرونده، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف ٣٢ هزار مواد محترقه در فردیس

فرمانده انتظامی فردیس از کشف بیش از ٣٢ هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “کامران ملکی” بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان یک فروشنده عمده مواد محترقه شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی مأموران با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او ۳۲ هزار و ۳۸۴عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا